Apple iPod Touch - 4e generatie (8 GB) 8 GB Reviews

9.4
  • Degelijkheid
    8.9

• Degelijkheid 10
Product een jaar of meer in bezit
De kinderen hebben alle 3 al sinds juli 2011 deze Ipod en deze worden nog steeds intensief gebruikt, zeker mijn zoontje speelt er nog heel veel mee, af en toe moet hij er wat spellen en foto's van verwijderen anders loopt zijn Ipod te vol.

Nu na 3 jaar en heel veel gebruik lopen de batterijen wel wat sneller leeg, maar niet zo dat ze na een korte tijd al weer leeg zijn.

Kortom ik denk dat we ze geen mooier kado hebben kunnen geven dan de Ipod.
Product een paar dagen in bezit
Mijn zusjes hebben er allebei één.

Ze hebben er ontzettend veel plezier van.

Ze gebruiken hem erg vaak.

Twitter, muziek, filmen, foto's maken. Je kunt er bijna alles mee. Ze hebben er noot problemen mee gehad.

Het is een lekker slank apparaat en daardoor heerlijk licht.

Het apparaat ligt ook heerlijk in de hand.

De iPod is ook best snel en heeft een prachtig design.

Één apparaat is bijna een jaar in bezit en de ander is iets meer dan twee jaar in bezit.
Product een kwartaal in bezit
Mijn dochter heeft de iPod nu een paar maanden en zij is er compleet aan verslaafd geraakt! Jammer dat de bijgeleverde kabel het af liet weten waardoor opladen niet of moeizaam ging. Nu een nieuwe, dikkere en betere kabel gekocht van Belkin. Voelt veel degelijker aan dan de oude.
Product een kwartaal in bezit
ik heb sind 3 maanden een ipod en ben er best tevreden over. maar er zjn ook wat minpntjesbij mijn ipod: 1. de achterkant word na en paar minuten loei heet, soms zo eg dat het gewoon pijn doet.2. mijn hme button ligt er in. 3. hijis vastgelopen en dan moet je achten tot debattrij leeg is.

mijn vriendin heft ook een ipod4 en zeij heeft het niet dat de ipod heet word. dat vnd i rar. maar zij het oo dat de home buttner in ligt.

verder een top systeem.
  • Geluidskwaliteit 7
  • Vormgeving 7
Product een kwartaal in bezit
Geweldig om te hebben. Kan veel meer dan ik had verwacht. Paar minpuntjes zijn dat de achterkant snel krast en dat is vervelend. En apps vallen al uit als er net iets teveel processen zijn. Verder ben ik over alles tevreden
Product een maand in bezit
Wat een geweldig dingetje om te hebben ik kocht hem voor muziek maar het is eigenlijk hetzelfde als een iphone alleen kan je niet bellen.

internet snel.

stijlvol. mooi geluid. goeie appstore. en voor deze prijs is het te doen zeker een aanrade
  • Degelijkheid 7
Product een kwartaal in bezit
heb hem nu 4 maanden, vind de batterij toch nog snel leeggaan. Eergisteren liep hij vast, kleuren liepen uiteindelijk door elkaar heen en stopte er toen helemaal mee. Kreeg alleen nog wit liggevend scherm. Kreeg dit niet uit. Pas toen de batterij leeg was ging het licht natuurlijk uit. 's Avonds aan de oplader toen deed hij het wel weer. Nog wat spelletjes gedaan maar 's morgens moest hij weer aan de oplader. KOrtom ik ga toch een keertje terug want hier ben ik niet tevreden over.
  • Mogelijkheden 8
  • Gebruiksgemak 6
Product een paar dagen in bezit
Je ziet het meteen, het is weer een prachtig product van Apple. Al 15 jaar Apple fan en u eigenlijk een iPhone zonder belmogelijkheid in het bezit.

Groot was echter de teleurstelling dat de nieuwe iTouch alleen werkt met iTunes 10. iTunes 10 draait niet op een Mac computer met OSX 10.4 of ouder. Upgrade naar 10.5 gaat niet op een niet-Intel Mac.

Deze ITouch werkt dus alleen op de nieuwere Macs! Macs hebben, zoals bekend, een lange levensduur en er draaien nog heel veel Macs van meer dan 5 jaar oud zonder problemen.

Nog groter de verbazing en verontwaardiging dat iTunes 10 probleemloos te installeren is op een Windows PC vanaf XP (wat dus ook al flink verouderd is).

Dus Apple ondersteunt haar eigen oudere OS niet, maar wel de oude OS van de grootste concurrent. Hetzelfde geldt overigens ook voor de iPhones en de nieuwe iPod Nano's. Als trouwe Apple klant voel je je dan toch echt wel in de steek gelaten.

Er zijn wereldwijd al duizenden klachten van trouwe Apple klanten naar Apple

gestuurd over dit verhaal, maar Apple vertikt het om er wat aan te doen.

Het is schandalig dat ik de nieuwste generatie iTouch met een oude Windows XP PC werkend moet krijgen, terwijl ik een aantal Apple Macs met mijn volledige (100 % legale via de iTunes Store aangeschafte) muziekbibliotheek niet kan gebruiken met deze iPod Touch.

Iets om rekening mee te houden wanneer je een Mac hebt met OSX 10.4.11 of ouder, voordat je een iTouch, iPhone of iPod Nano aanschaft.

Verder werkt de iTouch, na alles overzetten naar de oude XP laptop, super, ook de wifi internet is erg handig. Maar de nadruk ligt wel meer op het gebruiken van allerlei Apps dan daar waar je hem eigenlijk voor gekocht hebt: het afspelen van je favoriete muziek en muziekvideo's. Had er dan een FM radio ingezet, zoals op de laatste iPods met klikwiel.
Product een kwartaal in bezit
Geweldig ding, appstore is echt super groot. Heel fijn in gebruik en precies goed formaat. Het enige nadeel is safari, maar dan moet "Dolphin Browser" downloaden en dan heb je echt een goeie browser. En je kan het beste ook METEEN een screenprotector en hoesje kopen. En 8GB is meer dan genoeg
Product een paar dagen in bezit
Perfect, zeker met ios5. behalve safari, want dat is gewoon heel sloom soms en de achterkant krast echt heel snel: ik had had er na een uur l zeker 10 krasjes opzitten, en na een jaar zit hij echt helemaal vol met krassen. En trouwens 8GB is meer dan genoeg, ik heb 20 games en geen muziek en hij heeft nog 4,5GB over. (8GB is werkelijkheid 6,5GB)
9,4
Product een half jaar in bezit
na een half jaar heb ik toch wat minpuntjes gevonden op de ipod. Safari is niet al te best. sloom, lelijk, soms bij youtube wil je iet in het zoek balkje intypen en dan gaat hij opeens al zoeken terwijl je gewoon aan het typen was. ook is het wel eens zo dat je eerst een filmpje bekijkt, en daarna een andere aanklikt maar dan gaat ie weer het zelfde filmpje afspelen. simpelweg safari niet praktisch. ook de facetime kwaliteit is echt korrelig. maar verder is dit een geweldig ding om in bezit te hebben.!!!
Product een half jaar in bezit
Fantastisch apparaat, heel veel mogelijkheden. Uitstekend te gebruiken als mp3-speler, camera, social media, mail, nieuws.

Minpunten zijn dat er geen radio op zit (alleen via internet) en dat navigatie heel duur is.

Geld zeker waard!
  • Vormgeving 8
Product een half jaar in bezit
Ik heb sinds de lancering de iPod Touch 4G in bezit en ik ben er heel erg tevreden mee. Ik sta ermee op en het is het laatste waar ik naar kijk wanneer ik me bed weer induik. Het geluid wat het apparaatje produceert is uitmuntend. Je hebt veel mogelijkheden als het gaat om apps. Ik had een iTunes card gekocht, waarmee ik heel veel apps kon downloaden. Op een gegeven moment word je verslaafd aan dergelijke spellen als Doodle Jump of Angry Birds... Zodra je draadloos internet hebt, kan je makkelijk thuis, op school of op je werk zonder moeite het net op. Of social media opzoeken. Dat was ook één van de redenen waarom ik deze iPod Touch heb aangeschaft. Ik ben wel minder tevreden over de zilveren case. Binnen een dag had ik al veel krasjes, dus je moet sowieso een hoesje aanschaffen! Het laatste wat ik wil zeggen is dat de resolutie van de camera erg laag is. Ik weet niet precies hoeveel, maar bij een trillende hand zie je pixelstjes. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik veel foto's en filmpjes maakt, wat sneller gaat dan met mijn eigen mobiel.
  • Degelijkheid -
Product een paar dagen in bezit
wat werkt dit ding lekker,

Ben geen expert in dit soort dingen maar alles wijst zich vanzelf.

Apps zijn makkelijk te downloaden, doe het trouwens wel via een giftcard, want dat click and buy en de creditcard(heb ik niet trouwens)is er geen doorkomen aan.

Itunes giftcard werkt daarentegen wel feillos.

En wat ziet er het g... uit, en het ligt ook lekker in de hand.

Wel wat glad aan de onderkant, en onderkant is heel erg gevoelig voor krassen, maar het gaat om de voorkant he. En die is errug mooi en praktisch
Product een paar weken in bezit
Hierbij wil ik een korte review uitbrengen van mijn ipod touch. (8GB)

Ik zal het korthouden:

Alle dingen die je het hoogste kan verwachten van een mp4 speler, supersnel internetten Mega Qualiteit gamen En natuurlijk Muziek luisteren !

Super mooi en helder scherm

Super makkelijke bediening!

Waarmee ik het meest trots op ben is het qwerty touchscreen toetsenbord !

Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de achterkant van de ipod touch snel krassen op komt.

Schaf zo snel mogelijk een hoesje achterop aan een screenprotecter kun je erop doen maar er komen waarschijnlijk geen krassen op door het retinascherm!!

Een super dikke 10 dus !!
Product een maand in bezit
Heel mooi en vooral een handige mp3/4 speler.

Je kunt er heel veel mee doen maar er zit een groot nadeel aan, de batterij gaat als je er heel veel spelletjes op doet of veel op internet zit snel leeg, dan heb ik het over in 1 dag dat hij al weer leeg is.

Voor de rest een mooi product, je kunt er al heel wat albums op kwijt op de 8gb meer heb ik in iedergeval niet nodig.

De achter kant krast alleen wel heel erg snel, ik heb daarvoor dan ook een hoesje gekocht.

Nu 2 maanden in bezit.

Is een aanrader voor mensen die iets meer willen dan alleen een mp3 speler.
Product een paar weken in bezit
mijn eerste product van apple. wat een ontzettend mooi apparaat is dit zeg! zeer hoge schermresolutie dmv retina scherm. hd video, het gebruiksgemak is geweldig! er is absoluut geen enkele windows applicatie / apparaat wat ook maar in de buurt komt van wat deze kan. voor mooie foto's moet je hem niet kopen want dat maakt hij niet.

het is wel jammer dat je al krassen op de achterkant krijgt als je er al naar kijkt. maar het scherm krast gelukkig niet en dat is het belangrijkste!Die is hufterproof. schermprotector/folie is dan ook niet nodig. (laat je niets aansmeren) een hoesje is wel zinvol (reeds besteld)

verder vindt ik het een nadeel dat het apparaat af fabriek volledig op slot zit. dwz alles via de app store/itunes en betaald.

gelukkig heb ik de mijne ge-jailbreaked
Product een paar weken in bezit
In de onderkant van dit leuke ding, zit een boxje. Deze hebben ze helaas op een verkeerde plek geplaatst, waardoor het geluid uit dit boxje wat minder kan zijn. Maar al leg je jouw iPod op een tafel, klinkt het wel eens waar geweldig.

Er staat dat hij geen radio heeft. Wellis waar, is dit niet echt waar. Je hebt alleen internet nodig om naar de radio te luisteren via een App. Dus als je er wat voor doet heb je zeker wel een radio.

Verder heb je natuurlijk door de mogelijke apps veel meer mogelijkheden.

Nu heb ik er laatst een iPod 3G naast gehad, en gekeken naar de verschillen:

4G = Sneller, heeft een betere kwaliteit van scherm (als je van helderheid wisselt blijft kwaliteit hetzelfde, bij 3G veranderd dat), 4G heeft de mogelijkheid om mappen te maken, 3G moet je hem daarvoor Update, 4G heeft facetime, al heb ik dit nog niet uitgeprobeert aangezien ik geen mensen ken met een 4G wat dus een klein nadeeltje is.

De 4G heeft alles wat de 3G ook heeft, wat logisch is, maar dan veel beter en sneller.

+ Punten:

Ligt lekker in de hand

knopje om hem 'uit' te zetten zit aan de rechterkant, wat veel makkelijker is dan de linker kant

Geluid is goed te besturen via de instellingen

Scherm is echt super, ziet geen krassen, en alleen als je hem schuin houd vet vlekken!

- Punten:

Wifi werkt naar mijn idee niet helemaal top. Kan natuurlijk aan mijn router liggen, maar soms doet mijn ebuddy app het heel slecht, dan zie ik niet alle online leden, en is internet heel langzaam.

Nu weet ik niet of dat aan mijn router ligt of aan de Wifi van iPod, aangezien deze qua ruimte zeer verkleint is! Eerst een groot vlak, nu een klein stipje!