Tefal FZ7000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 192 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FZ7000 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

brandbouw 19-02-2012
Geschreven voor: Tefal FZ7000

Slechte kwaliteit van het gehele apparaat, er is van alles mis mee, dit had nooit op de markt gebracht mogen worden,ben zelf handig dus eerst de aandrijving van machine gemodificeerd, toen begaf de blower het , een kapotte zekering op het printplaatje,gerepareerd wat eigenlijk niet kan ,in de service van de fabriek wordt dit plaatje geheel vernieuwd, daarna was de blower verbrand, en toen heb ik het apparaat pas in de vuilnisbak gegooid na veel fustratie over de kwaliteit van het geheel,bij mij gaat een regel op kunststof en warmte gaan niet samen en daar is alles eigenlijk mee gezegd.

Pjork 21-02-2012

Raar, wij zijn aan de tweede bezig (in jaren) en nog nooit een probleem gehad. Een prima apparaat. Ik denk dat uw "modificeer" meer heeft kapot gemaakt dan goed heeft gedaan. Dus ik denk dat uw conclusie zou moeten zijn, hobbyisme en de actifry slecht samen gaan. Want kunststof en warmte gaan bij mij al jaren goed!

Tuppex 21-02-2012

Ik vind het een super apparaat!!!!!!!!!!!

AnisAn 07-03-2012

Ik ben het volkomen met je eens, ik vond het eerst een geweldig apparaat.Totdat bij mij ook de aandrijving stuk ging.De prijs is te hoog voor de slechte kwaliteit.

els 01-03-2012

Ooit gedacht om er mee terug te gaan ? Je moet er niet zelf aan prutsen. Tefal heeft een TOP service. Het zou me niet verwonderen als je een nieuwe had gekregen.