Oral-B PRO 2000 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 105 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 2000 wit, blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Seske1964 06-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik gebruik de Oral-B pro200 nu 3 weken en ik kan je vertellen dat deze perfect reinigt. Ik wil absoluut niet meer manueel poetsen. Mijn gebit is gladder, heeft minder tandplak en is een tintje witter.
Deze elektrische tandenborstel is handig in gebruik, heeft een tijdsensor die meld wanneer je mag overgaan naar een andere tandzijde, de druksensor verwittigd wanneer je te hard duwt. Mijn gebit voelt en ziet er gezonder uit.
Ik raad deze pro2000 echt aan.

Klea201 20-09-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

De tandenborstel is makkelijk in gebruik, de batterij gaat zeer lang mee en kan in combinatie met de verschillende 'koppen' door iedereen gebruikt worden ik ben zeer tevreden en blij met de propere en glad aanvoelende tanden.

SaraWillekens 17-09-2014

Super tandenborstel!
Pluspunten: het timertje (trilling na 30 sec.) om je aan te geven over te gaan naar het volgende deeltje van je mond: megahandig! Zet je aan tot het rustig en degelijk poetsen van ALLE hoekjes en kantjes in je mond!
Al na enkele dagen: glad en proper gevoel in je mond! Tandenpasta Oral B geeft je hierbij een frisse adem!
Pluspunten: ligt heel goed in de hand, indicatie voor het te hard duwen + hèèrlijke massagestand voor je tandvlees!!
Eerlijk nadeel? Tandenborstel is nogal luid in zijn trillen, zowel het geluid en soms het zware trilgevoel.
Een tandartsschoon gevoel? Ja!