Sony PRS-T3 wit

• Test panel 7,7 nov 2013

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PRS-T3 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

jacquesdw 02-11-2013
Geschreven voor: Sony PRS-T3 zwart

2 weken terug heb 'k me laten verleiden tot het kopen van de prs-t3...en hij voldoet prima!
Het formaat is weer een stuk kleiner dan de prs-t2 en daardoor handiger op te bergen in m'n jaszakken, een beetje lichter dan de vorige editie én handig door de "ingebouwde" cover, terwijl het scherm toch dezelfde afmeting behoudt.
Het surfen door de reader gaat veel vlotter,en ook het bladeren. Het contrast is iets groter en de tekst staat scherper!
Dat er geen achtergrondverlichting is stoort me niet, had dat vroeger op m'n papieren boeken ook niet.
De boeken plaats 'k erop met Calibre, vlot en zonder problemen.
Zelf gebruik 'k hem vooral op het openbaar vervoer en als 'k al eens een terrasje doe.
Geen spectaculaire verbeteringen, maar voor mij toch weer een prima, handig readertje van hoge kwaliteit, wat me veel leesplezier gunt... :-)