FAQ

Waarom zijn de meeste webwinkels op Kieskeurig.be Nederlands?


Zoals u misschien al opgemerkt hebt, staan er vandaag op kieskeurig.be voornamelijk Nederlandse webwinkels en aanbieders. Het gaat eigenlijk om dezelfde informatie die ook voorkomt op de site www.kieskeurig.nl, uitgebaat door onze zusteronderneming Sanoma Digital The Netherlands.. De prijzen die u op Kieskeurig.be vindt gelden dan ook enkel voor de Nederlandse markt.

Hoewel het aanbod overwegend Nederlands is, vinden wij het toch al zeer interessant om de content van www.kieskeurig.nl beschikbaar te maken voor Belgische surfers. Kieskeurig is immers zoveel meer dan alleen een site met prijzen. Zo helpen de productinformatie en reviews u wellicht bij de oriëntatie van uw toekomstige aankopen.

Wij zijn uiteraard volop bezig met de optimalisatie van Kieskeurig.be en hopen u zo snel mogelijk met een volledig Belgisch aanbod te kunnen bedienen. In tussentijd nodigen wij u alvast uit om een kijkje te nemen in de sectie Belgisch aanbod, links op de homepage. Daar vindt u uitsluitend aanbieders uit België. Voor een overzicht met alle Belgische webwinkels in onze winkelvergelijker kunt u op deze pagina terecht

Hoe gebruik ik Kieskeurig?
Meer uitleg vindt u op deze pagina.

Verkoopt Kieskeurig zelf producten?

Nee. Kieskeurig.be is een onafhankelijke site waarop u onder andere prijzen en producten kunt vergelijken. Wij geven u graag objectieve informatie en tonen u in welke shops u uw artikelen kunt kopen, maar de daadwerkelijke aankoop gebeurt op externe websites.

Het product dat ik gekocht heb werkt niet naar behoren. Wat nu?

Aangezien Kieskeurig zelf geen webshop is, is de website niet verantwoordelijk voor aangekochte producten en de after sales. Hebt u vragen en/of opmerkingen over een toestel, dan kunt u die kwijt op de pagina van uw product. Lees ook onze disclaimer.

Hoe kom ik op Kieskeurig.nl?

U kunt de Nederlandse website bereiken via de homepage Kieskeurig.be. Aan de linkerkant vindt u een groep ‘Naar Kieskeurig.nl?’. Als u hierop klikt, zult u ook weer direct op Kieskeurig.nl kunnen komen.

Hoe moet ik mij inschrijven om reviews te plaatsen?

Om een review te plaatsen, moet u naar een productcategorie (bijvoorbeeld: computer) surfen. Links ziet u dan een blauw kadertje 'Schrijf een review'. Als u hierop kilikt, krijgt u een veld te zien waarin u het product moet invullen waarvoor u een beoordeling wilt schrijven (bijvoorbeeld Sony VGN-FZ31M - als u het precieze nummer niet kent, volstaat het dat u Sony intypt, u zal vervolgens een lijst zien staan).

Vervolgens moet u uw gegevens invullen (bij gebruikersnaam een (bij)naam die u zelf kiest) en uw beoordeling. Als u dit allemaal afgehandeld hebt, klikt u op versturen. Normaal gezien duurt het even voor uw review online verschijnt (dit moet nog goedgekeurd worden, om spam te vermijden).

Hoe kan ik met mijn webwinkel op Kieskeurig verschijnen?

U kunt een mailtje sturen naar sales@kieskeurig.be of bellen naar het nummer + 32 (0)2 776 22 96. Meer informatie vindt u hier.


Hebt u nog andere vragen of opmerkingen voor Kieskeurig? Uw feedback is altijd welkom! Stuur een mailtje naar info@kieskeurig.be .